Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie prekių užsakymą, pirkimą ir pristatymą.
Jei atsakymo į jums aktualų klausimą neradote, kreipkitės tiesiai į www.wellshave.lt:
el. paštu: wellshave@gmail.com arba telefonu: +37067936029
- Kada galiu apsipirkti internetinėje parduotuvėje www.wellshave.lt?
Prekes galite užsisakyti visada, kada tik norite (bet kuriuo paros metu).
- Kur pristatote prekes?
Užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje ir už jos ribų.
- Kaip užsakyti prekes?
Išsirinkite norimas prekes, įdėkite jas į krepšelį, suveskite prekės pristatymui reikalingus duomenis, pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą, pažymėkite langelį ,,Pirkti“ ir sumokėkite.
- Kaip sumokėti už prekes?
Jūs galite sumokėti už prekes naudodamiesi elektroninės bankininkystės sistema bei bankiniu pavedimu.
- Kaip žinoti, ar prekės tikrai užsakytos?
Gavę apmokėjimą, apie užsakymą nedelsiant informuosime Jūsų nurodytu elektroniniu paštu.
- Ar gausiu sąskaitą faktūrą?
Tikrai taip, kiekvieną kartą perkant mūsų internetinėje parduotuvėje bus išrašyta ir elektroniniu paštu atsiųsta sąskaita faktūra.
- Kaip ir kada gausiu prekes?
Galite pasirinkti Jums patogiausią prekių pristatymo būdą:
Atsiimti prekes Omniva paštomate (per 2-10 d. d.);
- Ar galiu prieš perkant apžiūrėti prekes, už jas sumokėti grynais pinigais ir atsiimti pats?
Mes neturime fizinės parduotuvės, kurioje būtų galima apžiūrėti prekes. www.wellshave.lt vykdo internetinę prekybą, todėl mokėjimų grynais pinigais nepriimame. Jūs galite užsisakyti prekių pristatymą į artimiausią Omniva paštomatą.
- Ką daryti jeigu gauta prekė pažeista?
Nedelsiant susisiekite su mumis el. paštu wellshave@gmail.com, tel. +370 679 36 029.