Prekių grąžinimas
Jei pirkote mūsų internetinėje parduotuvėje, bet dėl kokių nors priežasčių produktas jums netinka, galite grąžinti prekes per 30 kalendorinių dienų nuo pirkimo, neatsižvelgiant į pristatymo kainą. Grąžinimas priklauso nuo sumos, kurią pirkėjas moka už prekes, išskyrus prekių grąžinimo išlaidas.
Prekių grąžinimas / keitimas galimas, jei laikomasi šių sąlygų
- Prekė nebuvo naudojama.
- Visos etiketės turi būti savo vietose.
- Nepakitusi produkto išvaizda ir originalus gamyklos paketas.
- Pridedami dokumentai, patvirtinantys pirkimo faktą svetainėje www.wellshave.lt
Ką turėčiau daryti, jei pakuotė buvo pažeista?
Jei pažeidėte pakuotę ir (arba) išmėginote kvapą, ir (arba) pažeidėte originalią prekių pakuotę, tada grąžinimas / keitimas atliekamas tik esant akivaizdžiam gamykliniam defektui. Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą produktų mainai ir grąžinimas gali būti atliekami, jei jame aptinkamas gamyklos defektas.
Tokiu atveju turite užpildyti prašymą (pretenziją) ir atsiųsti mums el. paštu: info@wellshave.lt., kuris bus peržiūrėtas per 5 darbo dienas.
Kas turėtų būti pridėta prie prašymo/pretenzijos?
- Pažeisto produkto nuotrauka;
- Sąskaita-faktūra / čekis arba kiti dokumentai, patvirtinantys, kad pirkote prekes iš mūsų.
Grąžinimo / keitimo procedūra
Po to, kai atsakėme į jūsų prašymą ir susitarėme keistis / grąžinti prekes, turite išsiųsti Jums netikusius produktus per Lietuvos paštą arba pasirinkti kitą pristatymo būdą. Pirkėjas yra įpareigotas gerai supakuoti prekes, kad jos nebūtų pažeistos transportavimo metu, ir pridėti prie siuntinio pirminį prašymą grąžinti (keistis) prekes su savo parašu.
Grąžinamosios išmokos gaunamos tik gavus prekes ir patikrinus jų kokybę. Užsakymo metu sumokėtą pinigų sumą pervesime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas (išskyrus išlaidas, susijusias su prekių siuntimu).
Nuostatai, reglamentuojantys prekių grąžinimą / keitimą
Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti keistis ar grąžinti prekes, jei mano, kad aptiktas reikšmingas trūkumas atsirado dėl Pirkėjo netinkamo prekių naudojimo.
Jei nesutariama dėl trūkumų kokybės ar priežasčių, internetinė parduotuvė turi teisę savarankiškai atlikti savarankišką tyrimą savo sąskaita. Pirkėjas gali dalyvauti tyrime ir ginčyti savo sprendimą teisme. Jei tyrimo metu nustatoma, kad prekių defektai atsirado dėl Pirkėjo kaltės, Pirkėjas privalo kompensuoti patikrinimo išlaidas, taip pat pažeistų prekių gabenimo ir saugojimo išlaidas.